Searching...

Mark

srijeda, 5. lipnja 2013.

Eko Zadar: Uspješno završen projekt „I ja sam dio prirode-praktikumi u prirodi“

Eko Zadar
Udruga "Eko - Zadar"
Uspješno završen projekt „I ja sam dio prirode-praktikumi u prirodi"
Jun 5th 2013, 10:08

Udruga „Eko-Zadar"  prošlog je tjedna uspješno privela kraju projekt „I ja sam dio prirode-praktikumi u prirodi".  Posljednja škola s kojom su odradili dvodnevnu radionicu bila je Privatna osnovna škola „Nova". Dvadeset  učenica i učenika je, po običaju, u subotu posjetilo perivoj Vladimira Nazora gdje su uz vodstvo asistenta na projektu Stjepana Perkovića „prošetali" kroz zanimljive radionice o biljkama, pticama i šišmišima.

U ponedjeljak, 27.5. učenice i učenici su u svojim školskim klupama oslikavali platnene vrećice različitim motivima koje su im ostale u trajnom vlasništvu.

Projekt je financijski potpomogao Grad Zadar.

Facebook Google Plus Twitter
You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

0 komentari:

Objavi komentar